Gatufesten

Igår så bestämde jag och Pernilla att vi skulle gå utanför gatufestområdet när hon slutade jobba. Jag mötte upp henne på lasarettsvägen och vi tog en promenad ner till stan. Väl där så gick vi runt och tittade på fulla människor och konstiga klädstilar. Ringde moster som kom med varsin langos åt oss som vi smugglade ut genom stängslet, inte varje dag som man äter langad langos, men gott var det. Nu får man vänta till Selångermarknad tills nästa langos. Jag hade en trevlig kväll iallafall, även fast jag kände mig lite gammal bland alla fjortisar. Vaknade imorse och kände mig så jäkla bakis så att det inte var sant. Varför det kändes så konstigt var för att jag drack inte en droppe igår, så det var nog sömnbakfylla jag hade. Precis som dagen innan. 
 
Idag så var jag ut till stugan en sväng och solade lite och tittade på när de andra jobbade. For sen hem och tog mig en promenad på 1 mil för att sen komma hem och däcka i sängen, funderar fortfarande på om/hur jag ska orka ta mig upp för att duscha. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0