Ångest

Idag har jag ångest över att jag inte gick någonting igår, jag dämpar ångesten genom att äta chips, bra där. Vem försöker jag lura? Får bli en extra lång promenad när jag vaknar. Frågan är väl bara vart den ska bära av, jag hatar ju att gå till ett ställe och vända och skogen är jag lite halvrädd för sen jag såg ormen. Vet inte om man fortfarande kan gå min 7 km runda eller om de har grävt av den nu. Får nog ta och undersöka den saken. Undra vad det ska bli för väder? Snart är natt 2/3 gjord, då är det bara en natt kvar till 4 lediga dagar. Som tur är sista natten med Emilia, känns som om vi har lite att uppdatera varandra om, har ju knappt sett henne på 2 månader.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0