Torsdag

Efter en jävlig dag på jobbet så såg jag framemot min 3 dagars ledighet, men eftersom jag missade kursen att säga nej, så jobbar jag kvällen imorgon. Men sen ska jag bannemej vara ledig i helgen, lätt att säga nu när ingen fråga, får se om jag har lärt mig att säga nej nästa gång någon frågar. Har ikväll sett hypnotisören och det var då tur att jag inte såg den själv, för då hade jag nog stängt av efter de första scenerna. Lite väl blodigt var det vissa stunder, vi satt med varsin filt som vi kunde gömma oss bakom när det blev för hemskt, men filmen var rätt bra ändå. Annars så längtar jag tills på måndag när lönen kommer, då mitt personkonto inte behöver gapa allt för tomt längre....
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Ja Jessica, du måste verkligen börja lära dig säga nej, så att du kommer upp ur sängen när du är ledig, hoppas det har gått bra att jobba ikväll iaf =)

Svar: Varför kan man inte kommentera på din blogg längre? :O
takeadeepbreath.blogg.se

2013-01-25 @ 21:21:04
URL: http://nillasliv.blogspot.com
Jessica

Ja jag måste det, konstigt nog känns det som om jag har en massa energi just nu :) Var en helt behaglig kväll :) Hoppas du är piggare nu :)

2013-01-25 @ 22:14:20
Nilla

Jag vet inte, jag lyckades iaf kommentera på den nyss från antes dator då jag ej var inloggad. konstigt att du inte kan =(

2013-01-25 @ 23:15:16
URL: http://nillasliv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0