Promenad

Den här veckan blev inte alls så som den var tänkt. Chefen ringde igår på förmiddagen och frågade om jag kunde jobba natt istället för kväll och sen dag. Jag sa såklart ja, vilket innebar att jag blev ledig igår på dagen och ledig idag. Idag så sov jag till 12 eftersom jag hade jobbat natten, då skickade Jossan ett sms och frågade om vi skulle ta en promenad, vilket vi gjorde, ett varv runt Sidsjön blev det. Åkte hem och tänkte att jag skulle gå emot pappas jobb och åka med honom hem. Sagt och gjort började gå och hann gå till ica Maxi innan hans möte var klart, så blev dryga milen där, så 1.3 mil idag. Så därför tyckte jag att jag hade förtjänat lite tisdagslyx, dvs familjen annorlunda samtidigt som ett bad. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0