Nu jäklar ska det bakas

Tant Eva kom förbi och hälsade på ikväll,med sig hade hon en elvisp, så nu kan jag baka. Tusen tack, ni vet nog vilka ni är. Funderar på vad elvispens första utmaning ska bli? Kanske gå ut hårt och göra maränger på engång? Tål att funderas på. 
 
Jenny och barnen kom också förbi för att se hur jag hade det. Var längesen jag träffade Klara för hon hade blivit så stor, men så fyller hon ju 3 i april också. De hade med sig tulpaner och choklad. Blev du avis nu mamma?
 
 


Kommentarer
Mamma

Ja lite avis, fast mina är fortfarande fina :)

2013-01-22 @ 21:56:53
Ida

Mera bilder! Mera bilder! Hurra hurra hurra!

2013-01-24 @ 09:16:24
URL: http://idanordstrom.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0