Helgen

Helgen har gått i ett rasande tempo. Igår så hade jag främmande och sen var jag till mamma och pappa och åt för de hade främmande. Var bort till lokalen och tittade på lite tåg, jag undrade mest dock vad gubben med portföljen gjorde där. 
Idag så hade jag pannkakslunch här hemma med farmor, farfar, mamma och pappa, samtidigt som jag hade tvättstuga. När det var klart så åkte jag ut och letade efter mörkblåa örngott, då de måste matcha de andra sängkläderna, sånt är viktigt! Åkte med mamma och Ulrica till Sidsjön och gick därifrån och hem. Det var typ hela helgen det. Till veckan väntar 6 dagars vecka på jobbet. 


Kommentarer
Moster

Då har du inga problem med vad du ska göra den här veckan , 6 dagar på jobbet 1 dag i soffan för att hämta krafter för att jobba igen ;)

2013-01-28 @ 02:19:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0