2013 året då jag ska bli snällare mot mig själv

I år har jag bestämt mig för att vara snällare mot mig själv, inte jobba mer än vad jag egentligen behöver, inte tänka på pengarna utan tänka lite på mig själv. Igår fick jag kämpa för att hålla mig vaken till tolvslaget, men sen hann nog klockan inte bli så mycket mer innan jag gick och la mig, Men när jag vaknade imorse så kände jag mig så trött och slut, ni vet när man vaknar och bara vill börja grina för att man knappt orkar kliva upp ur sängen. Det var samma känsla igår, därför jag övervägde noga innan jag tog på mig extra passet igår, men det var för att det inte fanns någon annan heller. Så 2013 ska jag tänka mer på mig själv och ta det lugnt och det årliga med att komma igång med att träna. 
 
Pappa och Pelle är snälla och renoverar hela min lägenhet, de tar tillochmed ledigt från sina jobb för att göra det. Men jag orkar inte ens vara lite tacksam för att de gör det, utan det enda jag ser är det som inte blev så som jag hade tänkt. Jag skäms något så jävulskt över det, men jag orkar helt enkelt inte. Orkar knappt ens vara i lägenheten, tycker bara det känns jobbigt att vara där, förhoppningsvis känns det bättre när allt är klart. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0