Söndag

Igår var det jobb på dagen och lite festligheter på kvällen. Var tänkt att vi skulle gå ut på krogen, men så långt kom vi aldrig. Imorse när jag vaknade så slog jag på skygglapparna (för att inte se hur mkt jag skulle behöva städa), sen gick jag ut och gick, lurade med mig farmor och tog en prommis till höglunda och hem igen. Gick hem till mammsen och pappsen och intog deras soffa och nu vankas det snart middag. Funderar på att ta en tupplur sen innan det vankas nattjobb inatt, känns som om det har blivit många nattpass den här perioden, men det kanske är för att jag ska vänja mig inför sommarn, eller så beror det på att jag inte kan säga nej?
 
Det snöar som satan ute, men jag ligger och drömmer mig bort, till våren och fotboll. Är bara 1½ månad kvar tills allsvenskan drar igång, längtar. Måste få åka ner till Göteborg och se en match live på gamla ullevi i år, ska bara lura med mig någon. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0