Söndag

Dagen började med en promenad till mammsen och pappsen och där väntade ett träningspass lett av Oskar. Tror det blev 73 varv runt runt hemma hos mamma och pappa, tur att de inte bor så stort. Sen så hann vi med lite kurragömma också innan det var dags för mig att bege mig ner till stan för en fika med Ida,  snackade lite skit och om hur hon har det där uppe i Umeå, sen var det dags för Ida att bege sig till tåget och åka hem igen.
 
Åkte hem och plocka ur lite grejor ut bilen (som jag har tänkt gjort i evigheter), kom upp i lägenheten, skruvade upp en låda, bytte sängkläder, dammtorkade. Sen ringde mamma och frågade om vi skulle ta en promenad ner till biteline och käka middag, sagt och gjort vi gick ner, åt och gick hem igen. Väl hemma igen så dammsög jag och torkade golven. Efter det så tyckte jag att jag hade varit så duktigt, så jag belönade mig själv med att beställa, 2 par skor och en jacka, allt i rosa. Nu är det dags att hoppa i säng för imorgonbitti väntar en prommis med Nilla


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0