Rubrik

Vaknade alldels för tidigt idag, dvs runt 12:35. Men tvingade mig själv att ligga och blunda och försöka somna om till 13:20. Hade då fått ett sms från mamma med frågan om vi skulle ut och gå i det fina vädret. Jag hade ju totalt missat att det var fint väder eftersom jag inte hade kommit upp ur sängen än. Blev en kortpromenad, typ 2 km. Jag är less på min förkylning nu, vill bli av med den så att jag kan fortsätta öva på den konstiga magövningen (hade snart tänkt försöka ge mig på de snea, men det får nog vänta ett tag till). Just ja moster bara så att du vet så måste du tvinga mig att springa minst en gång i veckan när jag kommer och hälsar på. Men eftersom jag inte hittar så måste ju du följa med, bra va? Är ju bäst att vara förberedd ifall det är så att jag får åka ner och springa tjejmilen med jobbet. Men chefen skulle ju kolla upp om det var så att hon kunde släppa iväg mig också den helgen, hon skulle ha kollat upp det till slutet av den här veckan, Pernilla hörde du nåt? Känns ju bra att jag skriver det här samtidigt som jag sitter och äter godis och tittar på melodifestivalen. Ja det var en liten utsvävning.
 
Efter promenaden så följde jag med mamma hem till de, fick frukost tog VM-brons i slalom, sen intog jag soffan, för det var skidskytte. Skidskyttet gick åt helvete, men det var bara att ladda om inför hockey Luleå - Frölunda. Luleå vann så klart. Sen var det inte så mycket kvar av dagen innan det var dags att bege sig till jobbet.


Kommentarer
Moster

Du kan få springa varje dag om du vill och jag följer självklart med dig... på E- bike ;)

2013-02-18 @ 02:47:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0