Onsdag

Idag har dagen gått i hickans tecken, inte mindre än 8 gånger har jag hickat idag. Efter jobbet for jag och plockade upp mamma då vi skulle käka och sen gå en sväng på birsta. Men det ändrade vi och allt slutade med att vi käkade sushi med Lillis och Nora här hemma hos mig. Nu har jag iallafall bestämt mig för att det blir kakeldekor med mönster, Funderar på om jag ska orka bygga ihop de andra badrumsskåpet och den nya förvaringen jag köpte idag, eller om jag ska gå och lägga mig och titta på TV och bara ta det lugnt. 


Saker att göra innan jag börjar jobba imorgon.
  • Anmäla mig till tjejmilen
  • Betala räkningar
  • Föra över pengar till Joss
  • Äta lunch med mamma
  • Bygga ihop badrumsskåp
  • Bygga ihop förvaringslåda(?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0