Ledig!

Dagen har gått i lite i ångestens tecken, kände det redan imorse när jag hämtade Jossan, sista gången jag hämtade henne. Sen var det avslutningsfika och sist och kanske mest ångest fick jag när jag skjutsade hem henne och det verkligen var dags att säga hej då. Vem ska jag nu ligga och halvsova och titta på film med i soffan? Aja, blir att försöka planera någon resa ner till henne i vår, gäller att försöka tajma in en helg bara, vilket inte är det lättaste när man jobbar inom vården.
 
Är nu ledig i fyra (4) dagar, herregud undra när det hände sist? Har tvättat en tvättmaskin och plockat ur och i diskmaskin samt satt den på timer, så att den ska vara klar när jag vaknar imorgon. Klockan är ställd på 7 imorgon, så jag hinner vakna till och ta mig ner till järnvägsstation innan tåget går, har tillochmed gjort iordning frukost, precis som om jag tror att jag kommer att äta den.


Kommentarer
Mamma

Ha det så bra och hälsa Sune och Joel så mycket :)

2013-02-21 @ 22:03:50
Nilla

Ja fy vad sorgligt det var igår, inge rolig dag, tror många kommer sakna Jossan. Kommer bli tomt utan henne så förstår dina tankar. Men vilken tur att jag ska dra ut dig på promenader då så slipper du ligga hemma i soffan och fundera =)

2013-02-22 @ 05:47:02
URL: http://nillasliv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0