Fredag

Pappa ringde vid halv 10 imorse och frågade om vi kunde åka lite tidigare så att han kunde hämta ut sitt pass. Ja svarade jag och lovade att jag skulle vara där 15 minuter efter. Så det var bara att kliva upp och dra på sig lite kläder och sen åka och plocka upp pappa, hämtade ut hans pass och sen åkte vi på ljuspunkten och kollade på en vägglampa (han tycker att jag borde ha en i hallen eftersom det är så mörkt, jag tycker jag ser bra, men alla andra tänder taklampan).Sen lunchade vi på subway och sen åkte vi hem till farmor och farfar och tog en koppkaffe, inte jag då men pappa. Hem och försöka sova någon timme inför nattjobb, gick sådär då det var en massa tankar som snurrade och en granne som spelade så hög musik att glaset på byrån förflyttade sig. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0