Söndag

Sådär ja jobbat 8 av 12 pass nu, så nu kan man säga att jag är på slutspurten, dock är det 4 nattpass kvar men ändå. Nu gäller det att försöka hålla sig vaken ett tag så att jag kan ställa om mig till att jobba natt. Har gjort lite julgodis till mig och Linnéa imorgon när vi ska jobba. Vi kan väl ha uppesittarkväll och äta gott fast vi jobbar? Gjorde förresten nåt riktigt äckligt idag, hoppas jag aldrig behöver göra om det. Stopp i toaletten och kloakdykare Sandström ordnade det!
 
 
 
 


Kommentarer
Mamma

Tänk så lite man vet om sina barn, Kloakdykare DU??? Det hade jag aldrig ens i min vildaste fantasi kunnat gissa. BRA JOBBAT!!

2013-12-23 @ 09:01:06
Frida

Sket du stopp i toan? Nu vet jag en som blir stolt över dig :P ;)

2013-12-23 @ 14:01:36
Jessica

Haha nej nej inte jag, en patient.

2013-12-23 @ 15:46:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0