Pengakåt

Det blev inte alls så som det var tänkt att jag skulle jobba, man skulle kunna säga att det blev lite mer, kalla mig PENGAKÅT. Har hittills blivit CACANN sen i måndags. Nu är jag faktiskt ledig efter den här natten till 13:30 på lördag, dvs typ ett dygn och lite till, då kör jag CANNNN igen, så blir 12 pass på 11 dagar, men som sagt mitt mellannamn borde ha varit PENGAKÅT. Nu ska jag bara traggla mig igenom den här natten, längtar faktiskt hem till sängen nu, ska bara komma ihåg att hämta lilla Malte när jag far hem.


Kommentarer
Nilla

Mmm det e tur att chefen har dig när såna som jag blir sjuk på detta vis =)

2013-12-20 @ 07:05:06
URL: http://nillasliv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0