Panik

Vet inte vad som är mest tragiskt att jag sitter och plugga en fredagkväll eller att jag inte förstår något av det jag ska göra? Har bara den här helgen på mig innan det ska vara inne, så känner av paniken och när jag känner av paniken så kan jag inte tänka. Kan någon förklara för mig vad det står här?
 
  • Beskriv först kortfattat patienten och hans/hennes symtom och beskriv hur patientens symtom påverkas av de övriga S:n: självbild, självbestämmande, sociala relationer, sammanhang och strategier.
  • Gör en analys av de olika S:ns inverkan på symptomlindring och hur du med din profession kan ha nytta av en sådan kartläggning.
  • Finns det andra evidensbaserade åtgärder som blir aktuella när du använder 6 S-modellen?
  • Diskutera 6 S-modellens användbarhet i palliativ vård i förhållande till den modell du använde i studieuppgift 2.
 
Jag har hittat på en patient, men sen då?


Kommentarer
Moster

Antingen är det fel människor som läser din blogg och inte förstår sig på sjukvård eller så är det en otroligt svår uppgift du fått.
Hoppas att du finner svaret på den.
Kram

2013-12-08 @ 01:34:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0