Lördag

Har ägnat större delen av lördagskvällen, (eller okej sen Pernilla ringde och gav mig en spark i arslet) med att plugga. Har lyckats kludda ihop något nu på nästan 3 sidor, men jag har ingen aning om jag har förstått uppgiften rätt, men en grund är skriven iallafall. Imorgon så ska jag njuta av min lediga dag, för sen ska jag tydligen jobba 15 av 18 dagar. Så är det någon som vill mig något så är det störst chans att hitta mig på avdelning 2 på Sundsvalls sjukhus. 
 
Tidigare idag så var jag bort till farmor och farfar och klädde deras julgran tillsammans med Oskar. Det var andra året i rad nu så då borde det ju betyda att det är en tradition? Innan dess så bakades det lite julgodis, så nu ska nog jag och Linnéa klara oss natten mot julafton. 
 
Bilden snodd från Frida


Kommentarer
Nilla

Vilken tur att jag peppade dig då så du fick nåt plugg gjort =)

2013-12-09 @ 12:27:22
URL: http://nillasliv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0