Det var det lilla roliga

Jaha då var de(n) lediga dag(arna) över. I fredags så var jag till naprapaten och sen somnade jag i mamma och pappas soffa. Så den dagen räknas inte som ledig. Igår så vaknade jag kl 09, klev upp och börja städa. Joss frågade om jag ville komma och fika och snacka skit, tackade ja. Gick dit, snackade lite skit, mamma ringde och ville ha skjuts till citygross, fick det. Skulle kolla på film på kvällen men somnade återigen i soffan och nu är det snart dags att bege sig till jobbet!


Kommentarer
Moster

Troligtvis så behövde du sova så då blev det en bra ledighet ändå ;)

2013-12-30 @ 01:50:54
Nilla

Du kanske jobbar lite för mycket ibland, så då måste kroppen få hinna ta igen sig.
Jobba lugnt =)

2013-12-30 @ 06:16:37
URL: http://nillasliv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0