Då var julen över då

Inatt är det äntligen dags för sista natten, när den är gjord, har jag gjort alldeles förmånga pass på för få dagar. Om det ändå hade varit bra dagar/nätter, men det har varit ett sjukt kaos. Igårnatt så var det ett smärre kaos fram till 03:00, då höll jag på att dö av törst, så då fick det bli ett litet stopp, Typ så har det varit varenda natt, så när jag gick hem på juldagsmorgonen så sa jag att om det inte kommer förstärkning natten som kommer, då sjukskriver jag mig, så Marlene kom som en räddande ängel. Så trots att vi var 3 så var det kaos fram till 03, så vill inte ens tänka på hur det skulle vara om inte hon var där. Nu har jag fått klaga av mig lite, så nu känns det bättre!
 
Igår så var vi och såg hundraåringen, jag som inte läst boken tyckte att filmen var bra, men inte superduper bra. Idag så överraskade jag mig själv med att sova till 17:00, jag blev så förvånad så jag blev trött igen. Jag tror att jag tjänar på att jobba många nätter i rad istället för bara någon enstaka. Imorgon så ska jag till Anna och bli misshandlad, känns som så när man är där iallafall, men som tur är så känns det ju bättre efter. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0