Tisdag

Sov närmare 12 timmar inatt, vaknade, gick ut till lekparken där Frida och grabbarna var. Försökte leka lite, men jag hade absolut ingen ork alls, gick på kubiken och hämtade paketet, det hela slutade med att Frida fick bära Isak och paketet fick åka vagn, såg när jag kom hem att det vägde 26 kg. Kom hem la mig och sov i 1½ timme, sen började jag laga mat, hade nämligen bjudit mamma och pappa på middag, för att pappa skulle såga golvet och fixa lådan i diskbänkslådan. Så nu kan jag köpa ett matsalsbord, bara jag har en bil med dragkrok och släpvagn samt någon som kan kör. Sen kom Frida, Robin, Oskar och Isak och fikade, jag hade återigen lyckats göra en superkladdig kladdkaka, trots att jag glömde bort den i ugnen. Nu ska jag ta och hoppa i säng och sova, så kanske jag mår lite bättre imorgon, är dags för jobb då igen. 


Kommentarer
Nilla

Haha, du får hojta, släpvagn kan vi hyra billigt i granloholm och bil med dragkrok kan jag fixa samt köra kan jag göra =)

2013-08-22 @ 11:20:37
URL: http://nillasliv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0