Världens bästa farmor

I fredags så var jag och åt hos farmor, hon hade gjort biffstroganoff och det var så jävla gott, till det så hade hon gjort lök i ugnen, som hon glömde bort. Löken blev också skitgod, men saken är ju den att när man gör mat i vanliga fall så har man aldrig tid att vänta de där extra minuterna, men den här gången fick de några extra minuter. Det var så gott så att vi råkade äta upp allt, men det blev lite sås över, så den fick jag med mig hem. Så idag var jag och köpte lövbiff som jag ska steka och lägga ner i såsen. Jag hoppas att det är lika gott som farmors, för jag längtar redan till lunchen imorgon. Nu ska jag plocka ihop sängkläderna och sen bädda rent. Sen tror jag att det blir ett bad, är dock osäkert om jag kommer att komma upp därifrån sedan. 


Kommentarer
pappa

Hon är snäll min mamma

2013-04-15 @ 15:24:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0