Torsdag

Var med Pillan på birsta idag och shoppade lite smått och gott, bland annat 3 linnen, lunch och löparskorna som jag har suktat efter länge. Så nu får jag leva på hullet resten av månaden om jag ska ha råd att åka på allt som jag har planerat framöver. Men de planerna får vänta tills imorgon, för ikväll ska jag på O´learys och fira Robin och titta på Luleå matchen, och få tänker jag minnsan inte bara dricka vatten och titta på när de andra äter. Var ju tur att man har en stor bil, när någon har köpt en stor tavla, som inte får plats i sin egna bil, eller vad säger du Pillan? 
 
En kycklingsallad utan kyckling och brödkrutonger, men med buffelost. Man får se till att göra sina egna specialare på wayne´s.


Kommentarer
Mamma

Ser gott ut :)

2013-04-04 @ 22:41:30
Nilla

Jag säger:
Inga kommentarer =)

2013-04-07 @ 09:25:13
URL: http://nillasliv.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0