Söndag

Dagen började med att jag gick till kyrkan, är nog första gången jag är i kyrkan som det inte är dop, bröllop, skolavslutning eller begravning. Det var nämligen bebissång, var lite härligt att det inte var så strikt som det annars kan vara i en kyrka. 


Solen sken när vi satt i kyrkan, så jag blev sugen på att ta en promenad, sagt och gjort, när allt var slut så gick jag hem, åt lite och sen bytte jag om och gjorde mig iordning för en promenad.Hade tänkt att jag skulle gå riktigt långt, men det blev bara 12,5 km. Men det får duga, mina ben gjorde lite ont sen den ofrivilliga löpningen igår.
 
Blev upplockad av farmor, farfar och Vicki och vi åkte till minneslunden där Nenne ligger, eftersom hon skulle ha fyllt 97(?) år idag. 
Sen for vi ut till stugan en sväng, för farfar ville se hur det såg ut. Sagt och gjort jag körde dit han ville. Sen fick jag bråttom hem till hockeyn igen, men idag hann jag hem innan matchstart, men det var med andan i halsen. Eftersom alla andra lägger upp bilder på sin mat, så tänkte jag göra detsamma, bara det att jag råkade äta upp maten innan. Men det var gott iallafall, fläskfilé, gullök och vitlök med bea till. 
 


Kommentarer
Nilla

Hahaha, du är ju bara för bra du, det var iaf en riktigt snygg bild på tallriken och besticken och resterna av såsen =)

2013-04-14 @ 19:50:07
URL: http://nillasliv.blogspot.com
mamma

12.5 km är väl jättebra!!!

2013-04-15 @ 16:45:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0