Många tankar i mitt huvud

* FAN VAD DYRT DET ÄR MED KÖK
* Svart eller rostfri kyl & frys?
* Vilka tapeter?
* Hur mycket ska jag låna?
* Hur mycket FÅR jag låna?
* Svarta eller vita pinnstolar?
* Eller modernare stolar?
* Vilket matbord?
* Vilket soffbord?
* Får man plats med badkar?
* Vilket badkar vill jag ha?
* Hur ser sovrummet ut?
* Hur ser badrummet ut?
* Nya garderober i hallen?
* Går det att ta bort garderoberna i sovrummet och flytta väggen, så att det blir större plats i köket?
* Vad får jag plats med för sängbord?
* Tv-bänk?
 
Ja det är bara några av mina tankar som far omkring i huvudet nu.
 


Kommentarer
Nettan

Tänk inte så mycket utan ta det som det kommer. Allt behöver inte vara klart på en gång :-)

2012-10-07 @ 16:17:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0