En helt vanlig onsdag?

Klockan stod på 07:32 imorse och jag gjorde mig iordning för att gå ner till stan och klippa mig. Hade siktet inställt på att bli mörkhårig, men när jag fick höra att jag typ skulle behöva färga håret var 3:e vecka för att inte se flintis ut så bestämde jag mig för att inte göra det. Så det hela slutade med att jag blev jordgubbsblond, med 3 fjädrar i håret. Här är bilden som Elin tog när det var klart.  Photo: Fjädrar, fjädrar.. Här vare fjädrar. Såååå fint tycker vi. Idag har 3 snygga tjejer piffat upp sina frisyrer lite extra :) Härlig tisdag!  http://instagr.am/p/SlCHIvrHuN/
Efter det så väntade en lunch med farmor på 7-kryddor, vilket var lika gott som vanligt, sen gick vi en sväng på stan innan jag skulle till Agniezka och farmor skulle hem. Klockan 16:00 träffade jag Anders, Eva, Jessica och Cleo på banken för att hon på banken skulle låsa upp mina låsta pengar och föra över de dit de skulle. Sen så bjöd tant Eva på middag, stuvademakaroner och bacon. Sen så blev vi nyfiken på hur det gick hos Jessica och Luke, så vi bestämde oss för att gå och titta, men då snickarna var kvar så vågade vi inte gå in. Så gick till mitt blivande hem och hälsade på de en sväng, när vi gick tillbaka hem så gick snickarna precis så då vågade vi gå upp och kika. Tror att det kommer att bli skitbra när det blir klart. Sen gick vi hem, eller jag gick via bilen och stopppade i garagekortet som jag fått låna av Eva, så imorgon är hon min mamma om någon frågar. 


Kommentarer
Viktoria

Blev ju skit snyggt det där! :-)

2012-11-28 @ 21:46:31
mamma

snyggt! Tur du har som har många som pysslar om dig ;-)

2012-11-28 @ 23:17:05
Moster

Väldigt snyggt! Men hur går det att ha "måsfjädrar" i håret? Skriker du högt och för söker springa ifrån dig själv så fort du går förbi en spegel ;)

2012-11-29 @ 01:00:51
Jessica

Tur att jag inte ser de ;)

2012-11-30 @ 09:07:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0