Bio

2014 ska jag gå på bio, för då har nämligen Känn ingen sorg premiär.
"Känn ingen sorg är en film baserad på Håkan Hellströms texter och musik. Filmen följer musikaliska Pål som drömmer om att lyckas med sin musik, men han har ett stort hinder, sig själv. Han är en oslipad diamant och det enda som är större än hans musikaliska förmåga är hans tvångstankar som konstant försätter honom i problem. Vi följer Pål och hans kamrater i en emotionell resa genom ett sommar-Göteborg där Pål kastas mellan kärlek och svek, förälskelse och försoning."
 

Igår var jag och Vicki på bio och såg Bitchkram, ovanligt att se Sundsvall med i en film och vad förvirrad jag blev när hon bodde på alnö och sprang genom skogen och helt plötsligt kom fram på norra berget, det gick liksom inte riktigt ihop för mig. Men filmen var bra.


Kommentarer
Moster

2014 ska jag nog också gå på bio men inte se den filmen du ska se ;)

2012-11-05 @ 06:54:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0