Andreas Lundstedt

Ikväll har jag och Jenny varit på en träff med vårdförbundet, det var först middag och sen var det en liten föreläsning av vårdförbundet innan det var dags för kvällen höjdpunkt, Andreas Lundstedt. Han berättade om HIV och lite om sin bok, om jag hade haft med mig pengar så hade jag nog köpt boken. Han berättade bland annat om att han fick veta att han hade HIV 5 minuter innan han skulle gå in och leda ett arobicspass, men han genomförde passet. Sen så bar han på den hemligheten för sig själv och sina partners i 8-9 år innan han berättade det för sin bästa kompis och familj, det var 2 veckor innan han gick ut med det i tidningen, intervjun var gjord innan han berättade för familjen. 8 år som bestod av lögner och kokain.
 
Iallafall, snacka om en man med mycket energi, var tredje gången någonsin han föreläste, men det märktes inte och att han bjöd på lite sång gjorde ju inte saken sämre. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0