Många funderingar

Jag har en längre tid funderat över hur jag skall göra den 31 maj när jag tar examen. Nu tror jag att jag har kommit fram till att det blir något enklare (vet inte hur man brukar göra), typ öppet hus med fika eller bjuda på något enkelt typ varm smörgåstårta. Ska höra med min catringfirma (mamma) om hon vill ställa upp eller om vi ska satsa på fika istället.


Nu så sitter jag och jobbar natt, känns väldigt långt tills att klockan blir 07:15 och jag får gå hem. Detta kan vara min sista natt här. Men jag har 2 stycken dagpass kvar (på min avdelning) innan jag tänkte packa ihop och fara härifrån för en längre tid. Sen blir det hem och sova för att orka med en kväll på praktiken. På praktiken är det nu bara 5 dagar kvar och det känns förjävla bra om jag skall vara ärlig. 




Hade för mig att jag hade med mig internetdongel som jag alltid har med mig, men tydligen så hade jag med mig en annan som ingen av pin-koderna fungerade på så lyckades låsa sim-kortet. Som tur var så var mamma vaken och kunde logga in och se vad PUK-koden var, och tur var väl det, annars hade min natt blivit ännu längre. 



Ifall någon är intresserad så kan jag meddela att jag har ont i min vänsterarm, det liksom ilar i den ibland, helst när jag slappnar av. Någon som vet vad det kan vara? Överansträngd? Inflammation? Tror jag får ta och fråga imorgon på praktiken om de kan ha något tips om vad det kan vara. Googlar det så stämmer alla symtom in på tennisarmbåge förutom att jag oftast får ont i vila när jag slappnar av. Fast jag känner nu när jag sitter och skriver att det gör ont i den vänstra armen. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0