Jag surrar på jag

Jag glömde att berätta att ventilationen är ur funktion, vilket innebär att det är varmt som satan och jag svettas mer än normalt. Har öppet överallt så nu har jag lyckats få ner temperaturen till 24 grader, jippi. Har kommit fram till att min smärta i vänster underarm måste antingen vara tennisarmbåge eller musarm. Men samtidigt så tycker jag inte att jag har suttit så mycket vid datorn den senaste tiden, tycker att det borde ha kommit under C-uppsatsen isånnafall. Nu ska jag gå ut och svalka mig lite så kanske jag inte ser ut som en fullgubbe eller tomat. Sen blir det att skala potatis.

Funderar även på om det någonsin blev helt mörkt inatt? Tycker det har varit lite halv ljust hela tiden, men jag kan ha fel. 3½ timme kvar nu, snart börjar den jobbigaste tiden av alla, den mellan 4 och 6, tiden brukar gå så fruktansvärt sakta då och det finns aldrig något att se på tv heller. Snart får jag slå på kaffebryggaren den lukten brukar kunna ge lite energi i alla fall.

Igår var det mösspåtagning på stan, tänk att det är 3 år sedan jag hade min.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0