Råkade visst bli jobb inatt

Blev lite hastigt och lustigt jobb för mig inatt. Tog mig en tupplur efter praktiken och vaknade av ett sms, så ringde pappa och kollade att det var grönt för honom att börja senare imorgon innan jag tackade ja. Så då passade jag på att ta en till tupplur innan det var dags för vårruset. Efter vårruset så fick jag lite snabbare än jag tänkt bege mig upp till solgården för jobb. Så nu sitter jag här fortfarande oduschad, men smink från i tisdags och ett par strumpor/fötter som luktar värre än fan själv. Blir en kort sovning när jag slutar eftersom jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll för att orka kliva upp 02:00 och bege mig neröver.


Kommentarer
Moster

Bra med fötter som luktar för om någon vill vara vaken av de boende kan du söva dem med att ta av dig skorna ;)

2012-05-24 @ 03:01:59
Jessica

Tro mig, jag har försökt! Tyvärr så fungerar det inte :(

2012-05-24 @ 03:11:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0