Hur tänkte jag nu?

Idag så har jag haft mitt sista seminarium på skolan, så nu ska den sista högskolepoängen vara insamlad. Efter det så for jag till birsta för en fika med Jennie och Tanja, vi hade trevligt och jag hittade ett par skor och örhängen som jag tänkte ha imorgonkväll. 

Imorgon skall jag jobba 7-16, vilket jag egentligen inte har tid med. Det värsta är att det inte står i boken på väster att jag kan jobba. Är det på någon annan avdelning så tror jag att jag säger tack och hej. Hade det inte varit för att jag har min väska kvar där uppe så hade jag ringt och avsagt mig passet. Sen imorgonkväll är det klassfest och den börjar 16:30 så jag vet inte riktigt hur jag skall få ihop allt. Sen ska jag hinna baka någongång också, men när det blir det vet jag inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0