Här går det undan ska ni veta

Klockan 02:00 började vi rulla ner mot södra Sverige. 09:26 var vi framme i Gällstad där mamma och Nettan handlade lite innan vi for vidare. 12:17 ankom vi Halmstad och efter lunch på en asiatisk restaurang som hade sushibuffé åkte vi till min blivande lägenhet och träffade Josefin. Vi lämnade Halmstad 13:42 och for mot Ullared och Gekås. Vi gick in i varuhuset 14:26 och vi gick ut 17:07.

Då for vi till stugan och checkade in och sen började vi leta efter Harrys som skulle ligga mitt i byn, och vi körde igenom byn flera gånger tills vi kom på att det kanske låg inne på Gekås området, vilket det gjorde. Åt hamburgare där, Nettan höll på att få Morgan i knä för han var rund under fötterna och hade lämnat en kasse bredvid henne. Strax innan 20 var vi tillbaka till stugan och nu sitter vi ute och svalkar oss och väntar på att få gå och sova för att stiga upp och stå och vänta utanför Gekås när de öppnar, för att sedan åka till Linköping och kolla om cloetta fabriken är öppen och sen eventuellt en glass i Söderköping innan vi rullar hemmåt. Just ja jag klarade tentan, så nu är det bara seminariet kvar på måndag innan jag har alla högskolepoäng som behövs för att bli sjuksköterska.

Inne på Gekås så såg jag en lampa som var fulsnygg och tro på fan att jag gick och blev kär i den. Den påminner om den här men den är svart och är mer formad som en lampskärm. 299 kronor kostade den men frågan är om jag verkligen kommer att vara lika kär i den, den dagen jag flyttar hemirån. Har natten på mig att fundera på om jag ska köpa den eller inte.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0