Onsdag

Idag har jag varit ledig, och jag hade tänkt att ta en sovmorgon, men det ville inte byggjobbarna som håller på och byter tak på huset bredvid. 07:03 började de att riva byggställningen, så då var det bara att glömma att få sova vidare. Låg och gjorde absolut ingenting, tills jag fick för mig att jag skulle städa balkongen, sagt och gjort ner med all pant och glasåtervinning i bilen och kasta mammas döda blommor och sen så dammsög jag balkongen och försökte göra rent lampan ovanför köksbordet, men den misslyckades jag med. Plockade upp mamma, for och pantade och handlade på tre ställen! Kom hem, gick bort till Jessica och Luke och tittade hur det gick, pappa och Luke höll precis på att sätta upp den sista våden när vi kom, och jag måste säga att fondväggen är riktigt fin, så fin att man skulle vilja ha den hemma.

Bild:Eco

Nu ska jag hoppa i säng och titta på de två avsnitt av Greys Anatomy som är idag och sen skall jag sova, för imorgon ska jag jobba 7:30 - 17:00 på väster. Sen ska jag hem och baka, för det är tydligen mammas tur att ha med sig fika på fredag.


Kommentarer
Moster

Låter som du handlar på kinesiskt vis, tre ställen innan man lyckas få ihop till middagen :)

2012-03-09 @ 02:10:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0