Tisdag

Var på ambulansstationen idag på förmiddagen, var intressant och lärorikt. Tillexempel berättade han att det just ögonblicket som han berättade att det satt fast en ambulans på en lerig gata. Känns som om det är bra framkommlighet med de nya ambulanserna. Slutade 11:55 och sekunden senare ringer de från ROP och frågar om jag kan åka upp och jobba 12:30 - 21:00. Jag hade självklart inte tagit någon bil imorse, så var bara att snabbt som attan ta sig till bussen och hem och hämta bilen, så nu är jag ganska nyss hemkommen och helt slut!


Kommentarer
Moster

Mamma och jag var helt slut efter våran kämpiga dag igår också men idag är vi redo för nya äventyr =)

2012-03-28 @ 02:56:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0