Sjukhuset

Idag har vi varit på KTC, tyvärr så kunde det inte komma någon från hospice, så jag och Jenny hade hela förmiddagen på oss att vänta på att det skulle bli vår tur med simuleringsdockan. Så vi var in på 13 och skrev ut en uppsats som vi var och lämnade på ASIH och sen så gick vi nere på sjukhuset fram och tillbaka, pratade med Kina, åt lunch, gjorde simuleringen och sen så gick jag hem. Idag var det långt hem, kanske var extra långt för att jag tackade nej till 2 st erbjudanden om skjuts. Eller så beror det på att jag har sån jävulsk träningsvärk i arslet!

När jag kom hem så gjorde jag en web-tenta, utan att ha öppnat boken, det kan ju bara sluta på ett sätt. Betalade mina räkningar, svarade på ett formulär och skickade in till skolan. Tänkte att jag skulle ta och plugga lite, men det orkar jag inte, så det får bli någon annan dag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0