Måndag

Idag kom Anna-Clara till mig och frågade om jag skulle kunna tänka mig att byta från MAVA till Hospice, och det kunde jag tänka mig att göra. Tänkte att det var bra erfarenhet inför sommaren samt att det är gratis parkering och att jag kan faktiskt cykla dit om jag vill och lyckas ta reda på vart min cykel är (kan vara bra att öva cykelmusklerna inför i sommar, då tanken är att jag ska låta bilen stå eftersom jag har tjatat att jag saknat att kunna gå till jobbet när jag jobbat på solgården). 

Ska snart ta och fixa middagen, är näst sista middagen eftersom på onsdag ska vi käka hos farmor och på torsdag lär det bli max i Uppsala eller något liknande. Ska åka med farmor och handla sen, sista handlingen på evigheter hoppas jag, om inte annat hoppas mitt konto på det.


Kommentarer
Moster

Om du tycker att det är evigheter till juni så kan det vara evigheter till nästa gång du handlar ;)

2012-03-27 @ 02:38:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0