Man lär sig något nytt varje dag

För någon dag sedan så lärde Frida mig något nytt, nämligen att man skall schamponera håret 2 gånger. Så jag har testat det några gånger nu, och jag märker en jäkla skillnad faktiskt. Håret blir mer mjuk och fluffigare eller så är det mitt hår som börjar bli friskare? Enda nackdelen är att det går dubbelt så mycket schampo, så jag måste nog åka till Kina och köpa mer, då ska jag köpa balsam också. Jag är sjukt sugen på att göra något vårigt med mitt hår nu, så funderar på att boka en tid hos Kristina i slutet av mars, eller så låter jag utväxten växa lite till och gör något i maj innan jag tar mitt pick och pack och flyttar till Halmstad.



Kommentarer
Frida

Men du tar väll pytte lite schampo endå va? Du hinner ju fixa håret en gång nu och en gång innan du sticker ;) berätta inte för Kristina att du inte använder balsam ;) eller så börjar du med det!

2012-03-04 @ 08:49:38
URL: http://fridaahlinder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0