Det blir aldrig som man tänkt sig

Blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Var meningen att jag skulle jobba kvällen i tisdags och sen dagen på onsdag, så jag hade planerat att sova här. Men igår morse (onsdag) 07:05 fick jag sms om att jag skulle jobba natten inatt också. Så här sitter jag nu, med obefintlig sömn och längtar hem till min säng. Men om drygt 5 timmar så ligger jag i sängen och snarkar och förbereder mig för en ny natt här. Är grymt sugen på pannkaka, och hade jag varit i Kina så skulle jag ha gissat på att det blev det till middag, för det är väl torsdag idag?



Kommentarer
Moster

Så klart att det blir pannkaka idag och du är välkommen =)

2012-03-15 @ 04:56:00
Jessica

Jag åt pannkaka innan jag gick och la mig. Hade dessvärre inte varit torsdag längre när jag kom fram till Kina, så skulle ha missat pannkakan :(

2012-03-16 @ 01:06:18
Moster

Kommer nya torsdagar hela tiden så någon borde du ju träffa på ;)

2012-03-16 @ 12:49:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0