9 månader till julafton

Mamma har varit borta över en vecka nu och ska jag vara ärlig så har jag knappt hunnit reflektera över att hon har varit borta. Pratade med henne idag och jag börjar nästan fundera på hur hon ska få med sig allt hem i resväskan? Men jag har ju fått öva att laga mat iallafall och det är fan inte lätt att komma på olika maträtter, men idag verkade det som om jag hade lyckats med pasta och baconsås med smak av chili och paprika, för pappa sa att det var svingott. Imorgon är det våffeldagen så då blir det våfflor till frunch iallafall.


Kommentarer
mamma

ja du det undrar jag med :-P

Bra med övning, du får gärna fortsätta öva när jag kommit hem. :-)

2012-03-25 @ 03:17:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0