Tankar hit och tankar dit

Nu när jag var i Göteborg så kände jag inte den där känslan som jag har känt förut för den staden. Jag kanske har insett att jag aldrig kommer att flytta dit, är alldeles för hemmakär för det. Nu har jag testat på att vara borta från familjen och jag kommer aldrig att göra det igen så som det känns nu. Förhoppningsvis får jag ledigt de sista 2 veckorna och i sånna fall har jag bara 8 veckor kvar att jobba och tills jag kommer hem. Absolut senast den 23/8, för jag vill verkligen inte jobba sista veckan och helgen. Men chefen kunde inte ta tag i det riktigt än, undra när hon kan ta tag i det då? Jag skulle göra allt för att få åka hem nu, men samtidigt skulle jag må dåligt över att jag inte ens klarade av att vara borta hemifrån 3 månader när vissa är borta för evigt.

Hur som helst så hade jag en rolig helg i Göteborg, utgång på fredagen, 12 km promenad på lördagen, yr och spydde som en gris på kvällen och på söndagen blev det inte så mycket mer än städning och hemgång. Mådde fortfarande piss, så var ett under att jag klarade tågresan eftersom jag hade glömt åksjukebanden i Halmstad. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0