Onsdag

Idag så skall jag ha utbildning igen, tror att det skall handla om akuta situationer idag, sånt som jag inte gillar. Sen ska vi ha övningar också, sånt som jag har väldigt svårt  att ta seriöst. När jag slutar idag så har jag en massa saker jag skall göra, kan bli ännu mer om jag bestämmer mig för att åka till Göteborg imorgon. 

  • Tvättid 18-21 (förhoppningsvis kan jag börja före)
  • Göra ananasbiffar till matlådor
  • Diska
  • Ta en promenad
  • Packa?
  • Äta middag, fläskfilé, pommes och mangoraja (som jag har längtat)
  • Duscha?
  • Städa
Och slutligen sova igen innan klockan ringer alldeles förtidigt på torsdagmorgon. Men sen väntar 3 dagars ledighet och GÖTEBORG.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0