När ska det gå över?

Vad vill jag egentligen? Jag kan fan inte må så här varje dag, det mår jag absolut inte bättre av. Jag fick ju höra sist jag jobbade att det syndes att jag inte trivdes, och är det något jag vill så är det ju att det absolut inte skall synas.                        Jag vill egentligen bara hem nu, gärna igår. Det är så sjukt mycket som man ska kunna som nyutexaminerad sjuksköterska här nere, vi ska veta hur allt fungerar och kunna veta vad det är för fel på patienten, trots att jag knappt vet vad ett tarmileus är. Det är jag som ska komma med förslag vad vi ska göra med patienten för läkaren träffar patienterna 1-2 gånger i veckan när det är stor rond. Har hört mig för hemma och det är tydligen inte helt omöjligt att få tag i ett jobb.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0