Men jag har ju en aiphone vid dörren i alla fall

Mitt liv har vänts upp och ner, igår vid 21-tiden bestämde sig min telefon för att bli helsvart. Mitt liv gick lite lätt under och jag blev helt hysterisk. Hade tagit med mig pappas samsung som reservtelefon, men jag hade glömt bort den lilla detaljen att han har vanligt simkort och jag har micro. Så åkte och köpte en sim-korts adapter idag, men det klarade inte samsung telefonen av, så åkte in på telia och fick ett nytt kort, som fortfarande inte har kommit igång. Sen åkte jag på elgiganten och drog hur det var och att jag faktiskt var från Sundsvall där mitt kvitto fanns. Han tyckte nog synd om mig för han letade upp mitt kvitto och skrev ut ett och jag fick lämna in min telefon utan problem. Så 3 - 4 veckor skulle det ta. Nu hoppas jag bara att telia får igång mitt kort, för jag har faktiskt varit utan telefon i mer än 24 timmar nu. Det tär på psyket om inte annat.



Kommentarer
mamma

inte alla som har en aiphone ;-)
Håller tummarna att telikortet snart skramlar igång och att elgiganten är ovanligt snabb och att du inte behöver vänta en månad.

2012-06-13 @ 23:08:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0