Måndag

Försökte vad ta reda på vad man absolut inte får missa som turist i Halmstad. Det enda svaret jag fick var: Tylösand. Men de har god glass i momölla eller vad det hette. Så det är nog det som får bli mosters sevärdigheter när hon är här. Fick ett ryck förut och åkte till eurostop för att gå på systemet och handla inför midsommar, det var nog tur jag gjorde det nu för det var ganska utplockat i hyllorna. Men det kanske kommer mer, det vet jag inte. Handlade för 8 kronor iallafall, det måste vara rekord tillochmed för mig. Nu ska jag ta och poppa popcorn och mysa till det i sängen så att jag är beredd till avspark om dryga timmen.

Har skaffat mig en ny bakgrund på telefon sen jag åker ner hit.


Kommentarer
Mamma

Snygg :)Är det en av de andra glasmotiven?

2012-06-11 @ 22:37:08
Farfar

Läste jag rätt? Handla för 8 kr på systemet? Går det?

2012-06-11 @ 23:54:25
Jessica

Tyvärr är inte frt där ett glasmotiv :-( men det är Gynning som gjort den. Japp, jg hade ett presentkort på 100 kronor så blev 8 kr att betala.

2012-06-12 @ 12:04:04
Moster

Vilken tur att jag älskar glass :)

2012-06-12 @ 14:50:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0