Tisdag

Idag tror jag att farfar skulle vara stolt över mig, om han hade vetat vad jag gjort. Jag har varit på Clas Ohlson 2 gånger och handlat båda gångerna. Var in på birsta city också och köpte mig en rosa kofta och två par örhängen, skulle köpa ett par andra örhngen men de fanns inte. Satt och kollade runt på lite hotell förut och jag fattar inte hur vissa kan vara så billiga och andra inte. På bilderna ser de typ likadant ut, men de ligger säkert inte brevid varandra om man säger så. Nu ska jag snart ta och köa mig ut till Kvissle och handla och sen hämta mamma i Ovansjö? Om jag nu hittar dit. Tur att pappa lämnade sina bilnycklar, så jag kan ta Eufraphim, ibland är det bra med automat. 



Kommentarer
Moster

Du ska inte handla hemma nu när det är så kort tid kvar innan du kommer hit. Kläder har jag svårt att hitta i Kina men då får man sy upp hos skräddaren så passar de perfekt. Kan du skicka en kopia av din resa till mig? Så jag kan hålla koll om du blir försenad någonstans på vägen. Kram

2012-01-25 @ 06:22:28
Jessica

Skickar den jag :)Kram

2012-01-25 @ 09:29:31
Farfar

Jag är så stolt över dig, som varit på vuxendagis 2 ggr. Snart kan jag skicka en beställning med dig. Har haft en jobbig dag i dag då Farmor är liggand och jag sköter hushållet. Dom skrattar åt mig på Konsum då det enda jag hittar utan att fråga personalen är mjölk.

2012-01-26 @ 01:34:12
Jessica

Haha livet är hårt ibland farfar ;) Vad bjuder du på? korv med bröd?

2012-01-26 @ 11:24:21
Farfar

Jag bjuder på Nyponsoppa (Osötad) Då behöver jag inte skita ner spisen

2012-01-26 @ 11:37:38
Anonym

Jag bjuder på Nyponsoppa (Osötad) Då behöver jag inte skita ner spisen

2012-01-26 @ 11:39:10
Jessica

Hahah smart där ;)

2012-01-26 @ 15:34:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0