Pinnstolar

Häromdagen så satt jag och kollade på blocket, på pinnstolar närmare bestämt, har bestämt mig för att jag vill ha sånna när jag flyttar hemifrån, hittade 6 stycken då i Hudiksvall för 450 kronor, men tänkte att jag kan ju inte köpa nåt nu, har ingen plats för de och jag har inte ens något på G när det gäller att flytta hemifrån. Idag är de borta och jag hittar 4 stycken andra för 2500 kronor och nu verkar alla ligga i den prisklassen, så blir nog inga pinnstolar när jag flyttar hemifrån. Dock har jag lagt en intresseanmälan på att få ärva farmor och farfars, men jag hoppas att det dröjer minst 20-30 år till, och innan dess ska jag väl ha lyckats flytta hemifrån. Så om ni hör någon som vill sälja minst 4 stycken likadana pinnstolar, hojta till.


Kommentarer
Moster

Du kanske kan köpa 4 st när du kommer till Kina och designa dem själv =D

2012-01-03 @ 07:54:57
Jessica

Hahah, ja tänk om det vore så enkelt :)

2012-01-03 @ 08:09:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0