Hata telefonförsäljare

Idag ringde de igen och sa att de ringde på uppdrag från telia. Jag sa att telia har ingen som ringer åt de, då sa hon att hon ringde inte på uppdrag av telia utan hon ville höra om jag var nöjd med mitt abonemanng eller om hon kunde föreslå något annat telia abonnemang, hon sa alltså emot sig själv. Så nu sparade jag nummret i telefonboken och la det under skicka direkt till röstbrevlåda, dock har jag ingen röstbrevlåda för tillfället. 3 minuter efter så ringde det från dolt nummer, jag brukar inte svara när det är dolt nummer. Men jag inser att ibland måste man svara för det kan sjukhuset eller nåt annat, men knappast en fredagkväll halv sju.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0