Tryck in den då

Att det ska vara så svårt att få in pucken i mål! Skulle inte förvåna mig om vi förlorar det här, jag som vill se Sverige spela final och inte bronsmatch. In med PUCKEN NU!! Spelar ingen roll om det är snyggt, bara pucken tar sig förbi Finlands målvakt och över mållinjen.
Uppdatering: Kuken nu gjorde Finland 2-0. Ja ja, jag kan ju alltid skratta åt min fula teckning, tur jag inte gick estetisktbild på gymnasiet.

Uppdatering igen: Nu tog hela tv3, känns ju bra. Kanske lika bra att sova då och slippa se Sverige förlora. Det här hade aldrig hänt om hockeyn sänts på SVT, för då hade man alltid kunna ta till svtplay!

Uppdatering: Hittade så jag kunde se den iallafall, så fick se Sverige göra 1-2 nyss. NU ska vi bara ta och kvittera också.

Uppdatering: Ojj ojj 1.44 kvar så lyckades Sverige få in den och kvittera. NU är pulsen alldeles förhög och jag fick stänga fönstret för Emil härjar utanför, stormen alltså. Usch!

Uppdatering: Sudden slutade utan att något mål gjordes. SÅ dags för straffar snart.

Uppdatering: Fy fan pulsen är hög nu och usch!

Uppdatering: JAAAAAAAAAAAAAAA!


Kommentarer
Moster

Vårda språket, med tanke på första uppdateringen ;)

Härligt med en finalplats men har vi en chans att vinna den???

2012-01-04 @ 12:58:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0