Torsdag

Imorse klockan 9:00 så kom jag till Jenny och vi skulle börja med att titta på artiklarna till bakgrunden. 10:00 så ringde min telefon. Jag visste att den skulle ringa då eftersom vi hade bokat tid då. Efter att vi pratat ett tag så sa hon att jobbet var mitt, men att jag kunde fundera på det tills på onsdag. Hann bara lägga på så ringde det igen, då var det från Sollefteå, där kunde jag också få sommarjobb om jag ville, jag sa att jag skulle höra av mig. Men det lutar åt Halmstad, ska vara en fin sommarstad sägs det, har ju varit där, men då tror jag att det regnade.

Sen fick jag fingrarna ur och började lite med artiklarna vi hade, men lessnade ganska snabbt. Jenny fortsatte att leta nya som var reviewartiklar. Sen åt vi och sen så hade jag helt plötsligt börjat med något nytt, att läsa en bok. Jag måste ta och skärpa mig om det ska bli någon C-uppsats av det här. Imorgon tar vi ledigt! Bjöd in mig på middag hos farmor och farfar, pannkaka. Det är något speciellt med farmors pannkakor, de är så goda och jag känner mig typ 5 år när jag äter de.


Kommentarer
Farfar

Halmstad? Nej! Tänk vad långt det är till Farmors pannkaka, och inte har dom något lag i Allsvenskan heller

2012-01-19 @ 23:20:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0