Söndag

Jobbade 7-17 idag och fy fan så jävla tråkigt det är att jobba själv mellan 12:30 - 16:30. Den dagen det händer något så kommer det inte att finnas personal till det. Kan ju bli fint med allt som skrivs i tidningarna nu om vården. Ska jag vara helt ärlig så tappade jag gnistan för att jobba. Kommer nog sikta in mig på nätter framöver, men de har ju blivit kortare. Nej jag gillar inte det nya schemat och delade turer. 

Slutade, gick 45 km/h på 86:an, lite less jag var då. Kom in till stan och kom på att jag behövde tanka, var kö vid tankningen, sen så fick jag rött på varja rödljus från Tanka och till farmor och farfar, ja till och med vid skolan. Gick in och åt, alla andra hade redan ätit, pappa skulle gå hem, upptäckte att det var punka på Heniz, bara för Frida att flytta på mercan så Heniz fick komma närmare farfars garage och få lite luft så att han skulle klara sig hem till garaget. Upptäckte en stor grunka i däcket. Vår domkraft klarade inte av Heniz så pappa fick låna grannens. Fick av däcket, la det i Eufphrahim (som får stå ute och frysa inatt), så nu ska pappa ta däcket till däckdoktorn imorgon. Så imorgon blir det att gå till skolan, vilket jag i och för sig hade tänkt göra ändå, men nu har jag inget alternativ.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0